• 2akcija_reestracija TOV
  • 3akcija booh
  • 4akcija zp
  • 1akcija_restr FOP

 

ІНДИВІДУАЛЬНЕ ПЛАНУВАННЯ ОБ'ЄМУ ТА ВАРТОСТІ ПОСЛУГ

  Послуги реєстрації (перереєстрації)

 Первинна реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності  (ФОП, ТОВ, ПП) 
Реєстрація громадських організацій, асоціацій (ГО, ГС, ОГ)
Реєстрація представництва іноземної компанії
Складання установчих документів
Консультації щодо  КВЕД
Консультації щодо оптимальної форми оподаткування

Отримання витягу та виписки з ЄДР, довідок
Організація виготовлення печаток і штампів
Реєстрація платником ПДВ
Реєстрація платника єдиного податку (перехід на загальну систему)
Реєстрація РРО
Оформлення ключів електронного цифрового підпису

Реєстрація зміни реєстраційних даних
Реєстрація зміни засновників юридичних осіб
Реєстрація зміни керівника компанії
Реєстрація зміни юридичної адреси підприємства
Реєстрація зміни статутного фонду підприємства
Реєстрація зміни організаційно-правової форми підприємства

Припинення діяльності (Ліквідація) суб’єктів підприємницької діяльності  (ФОП, ТОВ, ПП)

Щодо інших послуг (юридична адреса, кур'єрські послуги) звертайтесь по телефону 331-93-67.


Бухгалтерські послуги

  • Формування всіх первинних документів;
  • Проведення, реєстрування та ведення регістрів по кожній з операцій;
  • Розрахунки заробітної плати та ведення кадрових документів;
  • Формування бухгалтерських відомостей за звітний період, їх друк та підшивання у справи;
  • Складання та здача податкової та іншої звітності;
  • Друк платіжних доручень по сплаті податків та іншим операціям;
  • Кур’єрська доставка документів;
  • Представництво в державних органах та у взаємовідносинах з контрагентами;
  • Консультування з приводу податкового законодавства;
  • Податкове прогнозування та планування;
  • Податкова експертиза окремих операцій;
  • Постановка бухгалтерського та податкового обліку;
  • Відновлення бухгалтерського та податкового обліку;
  • Архівування та відповідальне зберігання документів;
  • Інші послуги за домовленістю.

Бухгалтерські послуги в комплексі з іншими послугами по управлінню підприємством дають можливість більш глибокого аналізу господарських процесів на підприємстві та є базою для подальшого прогнозування та планування податкового навантаження, рекомендацій щодо оподаткування окремих операцій та системи обліку в цілому.

Податкове прогнозування та планування включає в себе низку заходів для зменшення податкового навантаження та оптимізації роботи підприємства шляхом розробки найбільш результативних схем в межах законодавства. Ми надаємо послуги оцінки діяльності підприємства (організації) в цілому або окремих операцій. Для цього виконується повний аналіз діяльності самого підприємства, операцій з постачальниками та клієнтами з точки зору податкового та валютного законодавства. Результатом є виявлення ризиків порушення податкового законодавства в межах діючої схеми роботи підприємства, рекомендації щодо їх зменшення та поліпшення податкового навантаження.

Податкова експертиза окремих операцій дає змогу нашим клієнтам отримати повну оцінку податкових наслідків від запланованої операції як на підприємстві так і у контрагентів, рекомендації щодо оформлення первинних документів та оподаткування.

Постановка бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві – це комплекс заходів по розробці та впровадженню системи обліку на підприємстві. Незалежно від того, чи є підприємство новоствореним, чи планується зміна видів діяльності постає питання щодо аналізу правових норм, якими регулюються майбутня діяльність, її податкові наслідки та фінансовий результат. Після такого аналізу необхідно визначитись з самою системою обліку та оподаткування, процесом документообігу та його організацією, штатом працівників та відповідними обов’язками, формами первинних документів та узагальнюючих відомостей, звітності і контролю. Перелік конкретних заходів планується для кожного клієнта окремо залежно від його потреб та фінансових можливостей.


Рекрутингові послуги

Підбір персоналу – дії спрямовані на закриття вакансії підприємства-замовника шляхом пошуку та ретельного відбору персоналу, встановлення його професійної та психологічної відповідності вимогам замовника та посаді.

Скринінг (підбір резюме) – підбір резюме з власної бази даних, Інтернет та інших джерел у відповідності до вимог замовника, проведення попередніх телефонних інтерв’ю та передачі резюме роботодавцю.

Аутплейсмент (пошук місця роботи) – комплекс дій щодо надання поточної допомоги в працевлаштуванні співробітнику, який залишає компанію внаслідок скорочення штату або з інших причин (послугу за договором аутплейсменту оплачує підприємство, що скорочує працівника).


Кадрове діловодство

Постановка кадрового діловодства «з нуля» - зразу ж після прийому на роботу директора.

Послуги кадрового  адміністрування - ведення кадрової документації, включають:

  • підготовка документації для оформлення прийому на роботу нового співробітника;
  • оформлення особистих карток;
  • ведення трудових книжок;
  • підрахунок загального і страхового трудового стажу;
  • оформлення переведень, змін заробітної плати, змін до трудових договорів;
  • оформлення лікарняних листів;
  • ведення обліку відпусток;
  • оформлення виплати преміальної винагороди;
  • підтримка Штатного розкладу;
  • підготовка документації для оформлення звільнення співробітника (у безконфліктному порядку);
  • роз'яснення з питань застосування трудового законодавства.

Відновлення кадрової документації - за наявності посадових осіб.


Аутстаффінг

Аутстаффінг персоналу (виведення персоналу за штат компанії) - ми виступаємо офіційними працедавцями персоналу Вашої компанії і здійснюємо повне кадрове адміністрування, розрахунок і виплату заробітної плати і відрахування всіх необхідних податків для виведених за штат співробітників.

Лізинг персоналу (надання персоналу на тривалий термін) - підбір персоналу і направлення цих співробітників на роботу у Вашу компанію. Ми виступаємо офіційним працедавцем наданого персоналу.

Надання тимчасового персоналу - надання адміністративного персоналу (секретарі, перекладачі, референти, секретарі приймальні тощо) на короткий термін, наприклад на час відпустки або хвороби основного співробітника. 


Інтернет та Google

Розробка Інтернет-сайтів:

  • розробка структури, дизайн, реєстрація та розміщення ;
  • наповнення сайту - написання та редагування тематичних текстів для сайту, збирання, обробка та підготовка матеріалів для розміщення на сайті (контент менеджмент);
  • підтримка у відповідності та корекція;
  • контроль за вже розробленими сайтами, тестування, приймання від розробників та передача бази (вихідні коди та матеріали).

SEO (Search Engine Optimization) – Пошукова оптимізація сайту - комплекс заходів для підняття позиції сайта в результатах пошукових систем по певним запитам користувачів.

Google – Розміщення, контроль та управління контекстною рекламою в інтернеті через пошукові системи (Google, Яндекс та інші).


 Інші послуги для організації бізнесу

Для наших партнерів ми надаємо послуги, що не є основними в нашій діяльності.

А саме:

Організація офісної роботи - безпосередня оренда офісу, що можлива як на постійній основі так і почасова, поштове обслуговування, формування, прийом та відправка документів, прийом та переадресація дзвінків.

Маркетинг та реклама – планування та впровадження найбільш ефективної маркетингової стратегії, рекламної програми в залежності від бюджету. 

  • розробка бізнес-плану, маркетингової стратегії, торгової марки (брендинг);
  • розробка та проведення рекламних кампаній;
  • розробка друкованих та мультимедійних промо-матеріалів;
  • складання та написання будь-яких статей, текстів, документів;
  • веб-маркетинг;
  • організація ти проведення PR-кампанії, акцій, виставкових заходів (івент-менеджмент);
  • та інше.

Поліграфія: візитки, презентації, каталоги, брошури, запрошення, флаєри, буклети, журнали, книги, календарі (кишенькові, настільні та настінні), афіши, плакати, постери та інше.

Кредитний менеджмент - розробка бізнес плану, його презентація інвесторам та кредитним установам. Переговори з кредиторами щодо залучення коштів, реструктуризації боргів, пролонгації.